Thursday 25 August 2011

riang ria sebelum raya

almost 2 weeks im not updating blog... al maklumlah, setibanya di kota makassrar 7 ogos lepas, memang ak tak on9 coz no internet connection (x reload broadband lagi).. and now im coming home again!! my flight arrived on  last wednesday... Tuhan jela yg tahu, betapa ak happy sangat2 dapat pulang this hari raya beraya bersama family tercinta!!! the most happiest things in ma life is when im able to celebrate my hari raya with both of my mom n dad! i love them soo much!!!

2 weeks at Makassar, its enough made my life totally bored and gloomy. hidup mcm tak de hala tuju sbb class tak start lagi...memang marraton movie memanjang time 2 minggu tu...cite yg aku tak minat pon, aku layannnn ~~~ ahaha  ak just sempat masuk class 2hari jea before my flight back to kl. and now im in new blok system which is HEMATOLOGY SYSTEM. im interested to learnt this subject coz i work at this department on my last microbiology's practicle.. so, its quite interesting for me to leart this deeply. best2! sedih jugak la sbb kene skip class 2 hari (thursday and friday). but its oK! nak raya punya pasal, semua jadi oK! hehehe

baju raya semua dah prepared! tahun ni warna kuning~~ ahaha, gila menyaLa baju raya aku...ni pon my tailor yg pilihkan warna baju. semua aku serahkan kat dia untuk uruskan hal baju raya aku...yg penting semua dah ready untuk dipakai. now, tengah tunggu sepasang lagi baju dari dia, tak taula warna ape pulak...hopefully tak la warna menyala2..hehe  (mood alredy in mood hari raya) 

dengan ini, khas aku nak dedicate this wish untuk sesiapa yg mengenali diri ini. Aku nak mintak ampun and maaf atas semua salah silap aku yg sengaja atau tak di sengajakan. halalkan semua yg telah korang beri. semoga dihari mulia ini kita dapat eratkan  lagi silaturahim. yg putus boleh disambungkan lagi... aku jugak nak mintak maaf and wish hari raya kepada orang yg ''block fb'' aku. ahahaha aku pon tak tau ape masalahnya sampai nak block bagai... lantak lah, asalkan semuanya happy... 

last but not least 
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN


No comments:

Post a Comment